God Jul!

I disse dager er dette julekortet på vei hjem til en rekke kjære familiemedlemmer og venner, men også til mange av dere som sendte meg gode hilsninger på mail. Det var egentlig meningen å kun sende julekort til de ti første som ønsket et etter at jeg spurte via bloggen om noen av interessert. Når det viste seg at flere av dere tok seg tid til å skrive så varmt til meg, ja da var det med god samvittighet jeg sendte flere til dere lesere enn de som allerede er på julekortlisten min. Til neste år lover jeg å bestille dobbelt så mange kort, for dette er en juletradisjon denne familien kommer til å fortsette med.


Mille, Pelle, Dennis, Bjørn Erik og myself ønsker dere alle en riktig god jul!

2 kommentarer
    1. Heisann!!
      Tusen takk for julekortet som jeg fikk 🙂
      Det gjorde dagen min fin.
      Ønsker dere alle en Riktig God Jul!
      Kose dere masse!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg