Solen kommer alltid tilbake…

Jøss, da var vi kommet til veis ende for året 2014!

Vi kom oss nå i gjennom det på et vis, for vi vet alle at selv om solen går ned så står den alltid opp igjen. Vår lille familie har blitt vant til noen humper på livets vei, men så lenge vi har hverandre og jobber mot felles mål, belønnes vi stadig med positive overraskelser underveis. 

Jeg er så heldig og har mennesker rundt meg som sprer glede og godhet samtidig som de bygger meg opp og respekterer meg for den jeg er. De som skaper kaos, tapper en for energi og som stadig sår tvil, har jeg endelig klart å skape en viss avstand til. Men når det er sagt, så står døren alltid på gløtt…

Jeg vil få takke alle som har vært med meg gjennom dette året, og ikke minst for at jeg har fått et innblikk i deres liv. For alle mailer, kommentarer og ikke minst alle diskusjonene vi har klart å skape. Dere beriker livet mitt og jeg håper vi kan være der for hverandre videre ♥

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg