Tung dag…

Hei kjære dere ♥

Sitter her igjen og kjenner på at dagen er tung. Har akkurat hatt en lang samtale med mamma, som igjen gjør seg klar til nok en dag på Ullevål sykehus. For som mange av dere vet, fikk min stepappa konstatert kreft i hele kroppen for ikke så lenge siden. Det er en aggresiv form for kreft, og nå er han igjen veldig syk. Nå ligger han på lindringsavdelingen, så nå føler jeg ting er mye verre enn før.

Vel, en ting er sikkert, mannen er sterk som en okse, beintøff, og han har lurt oss mange ganger. Vi trodde jo det var slutten for et par måneder siden, men etter noen dager på sykehus kom han på pleiejem. Deretter fikk mamma han hjem en hel lykkelig måned. De fikk feiret julen i sammen, og hun vil aldri angre på at hun kjempet for å få han hjem i den perioden. I det siste har han deriomt vært veldig fraværende, og han har sovet mye og mamma ante uro. 

Vi har aldri fått noe spesifikk tid å forholde oss til, og det har egentlig vært helt greit. Nå derimot vet vi at det kan gå veldig fort nedover, 2 uker +-. Akkurat det var hardt å ta innover seg i går kveld. Har jo hele tiden visst hva vi har i vente, men jeg klarer allikevel ikke å forsone meg med det. Våknet i dag morges og hadde egentlig bare lyst til å bli i senga for alltid. Fornuften seiret, og treninga gikk på et vis, selv om tankene bare surret og surret. 

Jeg er egentlig ei dame som snakker i et sett, men i dag har jeg vært veldig stille. Helt til Bjørn Erik kom inn dørene her nå, med tre fine tulipanbuketter. Da kom tårene, og det var egentlig veldig deilig. Han vet jo ikke hva godt han skal gjøre for meg, han snille gode mannen min. Nå har jeg fått tømt meg, og er klar til å ta i mot Mille-mor. Vi skal i stallen og jeg merker det skal bli godt å gjøre noe rutinepreget resten av dagen. Det skal bli godt å stelle rundt hesten Vilja i dag ♥


Ønsker dere alle en god helg, ta vare på hverandre ♥

Klem Nina

3 kommentarer
    1. Uff, dette var trist å lese, men det virker som du er sterk midt oppi det hele! 😉
      Vilja er jo så skjønn, og virker som om Mille tar oppgaven veldig bra 😉 Lenge siden jeg har kommentert her nå, men leser alle innleggene når de kommer ut og når du poster dem på facebooksiden din og profilen din ^^ Kos dere masse i stallen idag <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg