Hinterhag Alm afterski, noe bedre?

God morgen fininger!

Ja, da var vi hjemme igjen etter deilig kjæreste- og vennedager i Saalbach. Må innrømme at senga lokket tidlig i går kveld, så klokka fem i morges var det bare å stå opp. Det er godt planene for dagen ikke er så alt for mange. Blir å vaske litt tøy og rydde i mailboksen.

Det som er helt sikkert, er at vi ikke skal på afterski i dag! Guriland så moro vi har hatt det på Hinterhag Alm, men nå er det er helt greit å ta en lang pause fra allsang og dansing på bordene. Hver bidige dag har vi hatt faste reserverte bord oppe i andre etasjen. Må innrømme at Bjørn Erik og jeg kun har vært der to ganger denne turen, men det er fordi livet på afterskien på Panorama Alm og i bassenget på hotellet har vært for vanskelig å løsrive seg fra.

“Sweet Caroline” ♥














Nå skal jeg klemme på mammaen min, som snart er på vei hjem til Oslo igjen. Det har vært så deilig å ha hatt henne her. Huset er i tipptopp shape og ungene strålende fornøyde over at mommoen har passet dem. Tror vaffeljernret har fått lufta seg godt for en stund og jeg ser at vi har boller for flere dager fremover.

Ønsker dere alle en super torsdag!

Klem Nina

2 kommentarer
    1. Åhhh. Det ser heilt fantastisk ut!! Vi håpar på litt av dette i påska då vi skal på ferie med heile storfamilien. Herleg å vere crazy, danse, kose seg med drikke og godt selskap.. Lenge sidan sist eg var innom deg her, men ser at dykk har kosa stort du og Bjørn Erik. Flinke dykk er til å gjere slikt. Her kjenner eg at det trengs ein slik tur snart. Viktig å ta vare på det ein har seg i mellom, ikkje la kvardagen ete ein opp med rutiner, avtalar og organisering. Endå vi berre har ein hundekvalp. Like travelt, slitne, kvardagsoppetne likevel.. Klem og ha ein kjempe fin torsdag fine Nina !!

    2. karenmarenmette: Hei kjære du! Ja, nå er det lenge siden vi har “snakket”. Håper alt står bra til meg deg. Må si meg enig i at det var utrolig godt å komme seg avgårde. Vekk fra lt kjas og mas. Vel, det er jo ikke bare bare å reise sammen med 74 stykk andre, men jeg klarte faktisk å stikke unna litt, fant tid til meg selv. Nesten litt godt å ha bloggen, for det tar tid og krever ro og stillhet.
      Ønsker deg en god lørdag. Nyt den <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg