Min reddende engel!

Reklame | Avea Klinikken

Endelig helg dere!

Noen vet sikkert at denne jenta her, ALDRI går ut av huset uten noen form for solbeskyttelse. Jeg har investert så mye i å få huden min i nogenlunde brukbar stand de siste årene, og det viktigste jeg har lært på min vei, er å alltid bruke solfaktor uansett årstid og vær.

Det å være timesvis i sola langt oppe på fjellet, kunne vært en stor utfordring denne uken, men neida, ikke med verdens beste venn i lomma. Jeg er helt hekta på Colorescience sitt solpudder med 30 eller 50 faktor. Et fantastisk vannfast mineralpudder med UVA og UBV solbeskyttelse, som enkelt påføres oppå hverdagssminken uten å ødelegge den. Fåes i flere farger, og passer derfor alle hudtoner. 

Når jeg fikk vite at Avea Klinikken førte dette unike merke samtidig som jeg nettopp hadde lest denne artikkelen i KK, se her, var jeg ikke sein med å skaffe meg en rekke produkter i serien. Med på turen til Østerrike denne gangen, alltid godt plantet i skidressen var både Coloresciense sin lipgloss med faktor 35 og solpudderet i faktor 50. Hver andre time var jeg oppe og la på et lag med beskyttelse både på meg selv og venninnene mine rundt meg.

Jeg skal aldri mer skinne som en lyspære ute i sola, jeg er ferdig med å være solbrent!

Colorescience mineral solpudder SPF 50 og Sunforgettable Lip Shine SPF 35





Ønsker dere alle en fortsatt super fredag og GOD HELG!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg