Politianmeldt!

God kveld kjære dere!

Før jeg går videre, må jeg få takke for all god støtte! I tillegg til familien og gode venner har dere lesere vært helt unike oppi alt det vonde. Det er helt fantastisk å vite hvem som støtter en i tykt og tynt, hvem man alltid kan stole på og som står opp for en.

For det er ikke til å stikke under en stol at det er noen følelseslada dager jeg har lagt bak meg nå. Har vært fryktelig lei meg, og virkelig ikke visst hvordan jeg skal komme meg videre. 

For selv om jeg har mottatt beklagelse fra opphavet til denne elendigheten, og en garanti for at bildet ikke har florert på nettet, ble det en tung bør å bære. Det tok nemlig ikke lange tiden i dag før jeg fikk vite at bildet faktisk var delt med flere. Ikke med mange, men nok til at det sikkert i skrivende stund hadde gjort stor skade hvis jeg ikke hadde stått frem. 

Det har vært helt nødvendig for meg å gå ut offentlig med historien. Få det belyst, opp og frem i steden for å ha en mørk sky konstant hengende over meg. Være redd for at det en gang ville bite meg i ræva og lage baluba for alle og enhver rundt meg.

Nå er episoden anmeldt, og jeg vil legge lokk på saken. Jeg er ganske sikker på at de involverte har forstått at dette ikke har vært greit. At det faktisk ikke er innafor en plass å stjele folks bilder på nettet og legge ut falske opplysninger knyttet til det. Det er forkastelig, utilgivelig og av den grunn også straffbart. Noe å tenke på og ta med seg videre…


 Klem fra en ikke like trist men nokså “pisst” Nina

10 kommentarer
    1. veldig bra du anmelder det, nettopp som du skriver “At det faktisk ikke er innafor en plass å stjele folks bilder på nettet og legge ut falske opplysninger knyttet til det” burde vært streng straff for slikt, for det kan bite deg igjen om mange år.

    2. Hei, synes det er bra du har anmeldt de som hang deg ut som tyv. Helt ufattelig at det blir holdt “heksejakt” uten bevis på at det var deg. Lykke til videre 😊

    3. Det viktigste her er faktisk ikke politianmeldelsen (blir nok henlagt uansett), men det at du faktisk står frem. Den aktuelle butikken har jo skjønt at de har gjort en feil og kommer ikke til å gjenta det, anmeldelse eller ei, men innleggene dine gjør nok at mange andre tenker seg om to ganger før de gjør noe tilsvarende, og det er bra.

    4. Bra at du annmelder dette. For slik skal det ikke være. Det er grusomt det som har skjedd.
      Håper personen får svi og du får klekkelig erstaning. For det er dyp krenkelse det personen
      har gjort. Stå på Nina. Tenker masse på deg..

    5. Jeg vet dette ikke har noenting med dette innlegget å gjøre, men jeg ønsker å fortelle deg hvor fantastisk jeg synes du er! Du er forbildet mitt innen bloggverdenen! Du er en så varm og jordnær person, og nettopp derfor tror jeg du er rett person å spørre i dette tilfellet her.
      Jeg vil nemlig informere deg om denne videoen jeg har laget. Jeg ønsker å få dem ut blant så mange så mulig, da jeg håper den kan hjelpe mennesker som ikke har det så bra. Siden du har en såpass stor blogg med så mange lesere daglig hadde jeg satt kjempe pris på om du ville delt videoen i et innlegg, slik at flere får hjelp av den.
      Jeg har selv vært der, så langt nede, og forteller om dette i videoen. Det er en video om min historie. Historien om angsten som er blitt en del av min hverdag. Er du langt nede selv, eller kjenner du noen som sliter, klikk på linken. Alt jeg ønsker er å hjelpe noen. Omså det kun er én person føler jeg at jeg har lykkes.
      http://linntheresedagsland.no/2014/03/04/angsten-som-er-blitt-en-del-av-min-hverdag-min-historie/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg