Mine tre følgesvenner…

Reklame | Avea Klinikken

God morgen kjære dere.

Vel, god og god “Fru Blom”. Jeg har akkurat hengt over potta fordi jeg går på penicillin. Det er helt klart at Diclocil ikke er tingen for meg. Den kommer rett opp igjen og lager haraball i magen. Men det løser seg nok med en annen variant, og om ikke så alt for lenge får jeg masse klemmer av Bjørn Erik som er på vei hjem fra havet. Alt ordner seg.

Siden jeg allikevel ikke kommer meg ut av dørene her, kan jeg jo gjerne skrive litt om mine tre kjære følgesvenner fra Obagi ZO Skin Health. Tror nok de fleste av dere vet hvor ille huden min kan være til tider, men bank i bordet, jeg har hatt få tilbakefall etter at jeg begynte å gå på Avea Klinikken. De gangene det har gått galt igjen, er når jeg har gått tom for produkter og ventet litt for lenge før jeg har skaffet meg nye. Det må ikke skje igjen, for det tar alltid så lang tid før skaden rettes opp igjen.

En ting er i alle fall sikkert, dette er en form for velvære jeg kommer til å fortsette å unne meg. 

1. ZO Offects Exfolating Cleanser
Dette renseproduktet bruker jeg både morgen og kveld. Det er en oljefri rensegele som fjerner døde hudceller og reduserer talg. Den er rik på antioksidanter og stimulerer cellefornyelsen. En fryd å bruke, du føler det så rein og fresh etterpå.

2. ZO Ossential Daily Power Defence
Denne dagkremen er bare helt fantastisk. Den er drøy og du trenger kun en liten dråpe for å dekke hele ansiktet. Den gir dagelig DNA-reparasjon og antioksidantbeskyttelse. En lett dagkrem som passer perfekt for meg som sliter med fet og skinnende hud.

3. ZO Ossential Growth Factor Serum plus
Dette nattproduktet klarer jeg meg ikke uten. Det er en deilig gele som øker dannelsen av nye hudceller, styrker huden og øker fuktigheten. Jeg kaller det mitt “reperasjonsvidunder”. Den gjenoppretter huden min over natten.


Jøss, det tok altså fire timer å lage dette innlegget. Er så vond i magen og har derfor løpt flere ganger frem og tilbake på diddelido. Hadde glemt hvor ille det er å være syk. Er skikkelig dårlig på det, merker jeg. Syteklagedelux…

Håper i alle fall dere der ute har en finfin dag, smask

 

#zomedical #obagi #avea #skjønnhet 

 

2 kommentarer
    1. karenmarenmette: Tusen takk! Føler meg mye bedre nå som ting har “stoppet”. Har fått dusja og spist makaroni med ketchup på:-)
      Det er selvsagt litt dyrere med disse produktene i forhold til mye annet, men når det er sagt så har jeg hatt dagkremen i et helt år. Bruker ofte solkrem med høy faktor i steden 🙂
      Dette er en deilig luksus, som nok er ganske så nødvendig for min problemhud….
      Ha en super kveld, klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg