Folk er så snille!

God torsdag fininger!

I dag sendte jeg ei meget fornøyd jente på skolen. Hun har nemlig fått nye sko. Kanskje ikke så mye å rope “hurra” for, tenker noen, men som jeg har nevnt tidligere så begynner det å bli utrolig vanskelig å få tak i sko som faller i smak for 9-åringen min. Ikke bare sko, men har dere noen gang sett rosa sokker i butikkene i størrelse 42-43? Neppe…

Dere kan tro jeg ble glad og ikke minst dypt takknemlig når jeg fikk følgende mail fra Åse i Sandnes:

“Hei,
Leste om Mille på nett og fikk lyst å gi henne to par sko hvis hun vil ha dem. Jeg har selv hatt str. 42-43 siden jeg var 12 år, så jeg hamstrer sko når jeg reiser utenlands og begynner å få en alt for stor samling nå. Jeg tok et bilde av de som kunne passe godt til ei på 9 år, så kan dere jo se om det er aktuelt for henne. Jeg bor i Sandnes, så de kan enkelt leveres eller hentes hvis de skulle falle i smak.
Ha en strålende helg!
Åse Kristine”

Jøss, dere kan tro det var ei som ble glad. Ikke bare Mille, men mora også! Selvfølgelig tok vi turen til Sandens og møtte snille Åse. Skoene passet perfekt, til og med med fotsenger (spesialsåler) i. Dette var stort!

Hoppende og glad snuppeline gledet seg stort til å vise de fram på skolen. Det er lenge siden hun har hatt så “kule” sko på beina ♥





Nyt dagen dere!

Klem Nina

4 kommentarer

Siste innlegg