Me and my gun!

God kveld kjære dere!

Mille har svært få venner, så når nabojenta Kaja dukket opp både i går og idag, legger jeg alle planer til side og lar jentene nyte hverandres selskap. Det har gått i Monster High dukker, Lego Friends og serien “Ponniskolen” på TV, og mens jentene har holdt det gående, ganske så selvstendige, har også jeg måtte finne på noe.

Det har blitt så fint foran huset etter at jeg brukte høytrykkspyleren og fikk vekk alt av ugerss mellom beleggningssteinene, så i dag bretta jeg opp ermene, og begynte bak også. Det er ikke all verdens plass vi har, men fyfader for en drittjobb. Tok meg hele seks timer, men så ble det jaggu meg fint til slutt. Nå blir det mange runder med kokende vann over steinene, for å drepe alt av ugressrøtter og frø. For når jeg først har lagt så mye jobb i dette, kan jeg liksågodt gjøre litt ekstra før jeg tar på ny sand. Sanden har forresten ugressdrepende middel i seg, men av erfaring tar det ikke knekken på alt…

Pippi var selvfølgelig med, men ugangskråka klarte å rulle seg i kattebæsj et par timer før jeg var ferdig. Plasserte henne så jeg kunne holde et øye med henne, og der satt hun og furta til hun måtte to runder i badekaret. Tror hun er litt sur på meg ennå, for hun har lagt seg i hi i kurven sin…med rompa mot meg, thihiiii. 











Nå skal det blir godt med hjemmelaga is og beina på bordet resten av kvelden.

God kveld!

Klem Nina

2 kommentarer
    1. Hei så flott innlegg, leser bloggen hver dag. Hvor har du kjøpt skapet til venstre for vinflaskeholderen ? Vi er nemlig på utskikk etter nytt skap til stua.

    2. Christine: Heihei! Takk for at du stikker innom, det gleder meg 🙂
      Alt er faktisk Ikea. Bygget etter eget ønske. Det begynner å bli en stund siden vi kjøpte det, men er ganske så sikker på at de har noe lignende ennå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg