Trodde løpet var kjørt…men neida, Oda fikset det!

Reklame | Avea Klinikken

God morgen fine dere!

Så herlige dere er! Tilbakemeldingene i går var overveldende. Det er alltid sårbart å skrive om følelsene og utfordringene rundt det å ha ei lita prinsesse som er litt annerldes, men selv om det er vanskelig, så er det alltid deilig å få satt ord på det. Det er tydeligvis mange av dere som er i samme båt, og det gleder meg å høre at vi alle gjør noe riktig på vår vei.

Men nok alvorspreik, over til noe helt annet. De fleste har sikkert fått med seg at denne dama “jukser” litt med ting og tang. Neida, å jukse er vel å ta i, men i nesten to år nå har jeg hatt vippe extensions. Hver 14 dag, har jeg fått etterfyll, og har blitt helt avhengig. Denne luksusen er virkelig å anbefale, særlig for de som gjerne ikke har så mye…sånn som meg, eller vil ha litt ekstra-avagant “look” i hverdagen.

Når min faste vippedame nylig flyttet til Bergen, ble jeg noe stressa. For når jeg over så langt tid konstant har fylt på extensions, og slitt mine egne helt ned, trodde jeg det ville bli vanskelig å finne ei som var dyktig nok til å klare å jobbe med det lille jeg hadde. Gleden var derfor stor når jeg fikk høre at flinke Oda Bergseth hadde flyttet inn i lokalene til Avea Klinikken . Jeg har i over to år tråkka dørene inn og ut hos de flinke jentene på Avea, så jeg tvilte ikke et sekund på at de hadde alliert seg med ei dyktig dame.

Oda valgte å fjerne alle de gamle vippene. De hang så på halv tolv, at det ville bli best resultatet ved å begynne helt på nytt. Gulp, det var skummelt. Har som sagt ikke sett mine egne vipper på en evighet, og var redd det stod så stusselig til med dem at jeg ville bli sendt rett hjem…uten vipper. Men neida, ingen hjemsending i skam! Oda fikset det hun! Fra å ha hatt veldig lange stive vipper på 12-14mm, satte Oda på syntetiske litt bua kortere på 9-12mm. Det ble et par småhull hun ikke fikk tettet helt igjen, men hun kunne se at nye vipper var på vei ut. Helt sikkert fordi jeg i det siste hyppig har påført vippeserumet Lash Enhancing fra Dr. Zein Obagi. Det er det eneste serumet jeg tåler å bruke uten at det klør, og nå ser det altså ut til å fungere.

Jippiiii! Jeg kan fortsette med vipper som aldri før! Har allerede satt opp ny time hos Oda på Lashes and Nails, og har lovet å fortsette med serumet, så grunnlaget bare blir bedre og bedre. Det er altså så herlig å våkne opp til slike magiske vipper, og gjøre seg klar for dagen på en blunk. I love it!

Djiiiisus, for et trist syn! Ville ikke se bildene der og da, men manna meg opp flere dager seinere. Mine vipper har egentlig ikke vært så mye lengre enn det her. Jeg har faktisk aldri hatt så mye å skryte av, men hadde glemt hvor lyse og små de var…



Magiske!



Jeg stakk innom flinke Jeanette den dagen også og fikk nappet og farget bryn. Trengte å freshe meg opp før første dag på jobb etter 3,5 år og ikke minst det kommende bryllupet jeg deltok på i helgen.

Nei, nå må jeg løpe avgårde på jobb. Starter allrede kl. 07:00! A-menneske, det er meg det!

Ønsker dere alle en super tirsdag, og takk igjen for fantastisk oppbacking i går.

Klem Nina
 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

4 kommentarer
    1. Å det ble kjempefine vipper. Jeg har også prøvd vippeextention, men klarte å SMELTE alle vippene på venstre øyet da jeg tok ut nachos fra ovnen!! Så da gnidde jeg av alle med våtserviett i frustrasjon. Det var ikke særlig lurt! Har brukt vippeserum siden det og heldigvis er mine vipper tilbake. Skulle gjerne hatt extentions igjen, men aner ikke om det lett å finne en som gjør det her i Spania 😉

    2. Heia :)Veldig fine bryn😊
      Jeg har fulgt Bloggen din lenge og jeg synes det er en veldig fin Blogg me
      Mye artige innlegg og fine bilder.
      Jeg blir gla når jeg lese Bloggen din,får du er så positiv,og klarer å
      Snu på ting som ik er så bra,til å bli bra😊
      Gidder du å lage en oversikt over hvilke Blogger du liker best?
      Greit å få litt råd
      Ha en fortsatt fin dag

    3. Annika: Uff, nå fikk jeg meg en liten latterkule, og det beklager jeg. Sikkert ikke noe kul opplevelse, men jeg er det for meg som en akutt krise der og da.
      Er helt avhengig av disse vippene, ser jo nesten syk ut uten, så jeg gjør som deg nå og bruker serum for å kunne holde på lenge 🙂

    4. Mette:
      Hei, hei. Dette var koselig lesing. Det er så mange “klagere” der ute, og det gir meg ingenting tilbake. Viktigere å hente frem de små hverdagsgledene.

      Jeg følger en rekke blogger på blogg.no som er rundt min egen alder. De fleste skriver få innlegg, så det blir å saumfare de en gang i blant.

      De jeg MÅÅÅÅ ha med meg hver bidige dag er selvfølgelig Kristin (http://styleconnection.blogg.no/) sin. Ikke fordi jeg er “svigermor” og bør følge henne, men rett og slett fordi hun er så flink og sprudlende. Det er jo også en fin måte å få med seg hva sprellemannen Dennis gjør. Savner han masse, så godt å se bilder av han.
      Ellers elsker jeg å følge med på alt hva Ørjan (http://www.orjanburoe.com/) gjør. Et varmt og morsomt menneske, som får meg til å trekke på smilebåndet.

      Fortsatt god kveld, klem Nina

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg