Er mammas lillegutt gift?

God morgen dere!

Ja, i går kan dere tro det var balluba her. Mange sosiale medier hadde fått nyss om peket til poden Dennis og Kristin i Las Vegas (se her) og det haglet inn med gratulasjoner og ikke minst spørsmål om dette var reelt eller ikke. Var det sant at Kristin og Dennis var gift?!

For noen dager siden, ringte turtelduene meg opp via skype, og en ganske så bedugget happy sønn smilte fra øre til øre. Vi skypet dagen før også, så jeg tenkte som så at han kanskje hadde hatt lykken med seg ved spilleautomatene igjen og ville dele det med mammaen sin. Hmmm, det var jo ikke akkurat det som hadde skjedd, han hadde helt andre ting på hjertet.

Etterhvert dukket søtnosen Kristin også opp, inntullet i en alt for stor morgenkåpe, og med håret til alle kanter. Smilte ikke så lite den dama der heller, og etterhvert skjønte jeg hvorfor. For plutselig viste de meg hendene sine, hvor ringene skinte om kapp. Jeg hoppet i taket, endelig forlovet! Åhhh, så kjekt!

Ehhh…stopp en halv! “Vi har giftet oss mamma!” BRØØØØL! Jeg gikk rett på, men hvorfor ikke, tenkte jeg. Hvorfor ikke ta steget helt ut, når man faktisk er på verdens kuleste voksne lekeplass. Ble kjempeglad på deres vegne, og hoiet og skrek der jeg satt.

Jeg kom meg fort ned på jorda, for når Dennis etterhvert kom til ordet igjen, sa han at han selvfølgelig ikke kunne snyte hverken meg eller mammaen til Kristin for en slik stor opplevelse. De kom nok ikke til å sende inn papirene og få de godkjent hjemme i Norge. Blæææ, forstår det jo egentlig, men likte faktisk tanken på at de hadde vært så gærne og hoppa i det.

Hmmm, jaja, sånn kan det altså gå når man har det gøy i Vegas. Har selv vært der, og oppleved et par “crazy” ting. “What happens in Vegas stays in Vegas”, passer vel og bra, men man veit jo aldri med de gærnngene dere. Plutselig blir papirene sendt inn allikevel, og så er det “for real”!


Venter i spenning på forsettelsen. Regner med at det er en viss herremann som går i forlovelsesplaner…det er i alle fall lov å håpe. Men ikke no press Dennis! Thihiiii….

Han ringte faktisk nå. Våkna i natt med jetlag, men frisk og rask til å dra på jobb. Regner med at han synes det var godt å komme seg litt vekk fra all utpakkingen. Veit ikke om de slår meg som hadde med meg 168 kg hjem sist jeg var i statene, men de er nok ikke så langt unna tenker jeg.

Ønsker dere alle en fantastisk God Helg! 

Masse kjærleik sendes dere, klem Nina ❤

 

Instagram: nthorsen  Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg