En lilla drøm…

-innholder reklame/sponset produkt-

God morgen!

Ja, da var det på án igjen! Ungene er sendt avgårde ut i de mørke morgentimene for lengst, og jeg har første avtale allerede om en liten time. Seinere skal jeg sjekke ut om det er noen fine juletrær å få. Jeg er alltid på evig jakt, for jeg veit akkurat hvordan det skal se ut i hodet mitt. Har helst lyst å finne et her på øya, for det er viktig å sponse lokal næring.

Alle har vel fått med seg at undertegnede har blitt noe i overkant lilla i det siste. Jeg skvetter fortsatt når jeg ser meg i speilet hver morning, men med litt fiksing, får jeg det til på et vis. I tillegg har jeg vært hos flinke Oda på Lashes and Nails og fått satt i lilla vippeextensions. For når jeg nå først er i det lekne humøret, kan jeg liksågodt fortsette. Ble litt overraska over å se at dette fantes, har aldri sett det før. Alt nytt, vel nesten alt nytt må jo prøves. 

Jeg bruker aldri øyenskygge, er ikke så dreven på det å sminke meg, så jeg må innrømme at jeg synes dette er stas. Tror ikke folk legger merke til det ved første øyenkast, men ved rikelig lys eller i sola, ser man det. En ting er i alle fall sikkert. Denne dama har “pønta” seg skikkelig til advent i år. Moro!





Da får jeg hive meg inn i dusjen og komme i gang med dagen.

Øsnker dere alle en finfin start på uken!

Klem Nina

#lashesandnails86 #skjønnhet #vippeextensions

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg