Fem helt spesielle frøkner ble med meg hjem ❤

God grytidlig morgen, fine dere ❤

Nå kan dere tro det er kaos på kjøkkenet mitt. Prosjektene mine blir bare flere og flere, men jeg liker faktisk å ha litt på gang nå før jul. Det stresser meg ikke, så lenge “rotet” ikke sprer seg rundt til andre steder i huset. 

Jeg har sikkert nevnt det før, men kan jo gjøre det igjen. Jeg er helt avhengig av “to-do”-lister. Jeg handler alltid med huskelapp, og trenger derfor kun å gå i matbutikken et par ganger i uka. Det samme gjelder julegaveshoppingen. Jeg kjøper aldri noe på måfå. Alt er nøye planlagt før jeg går ut av dørene her. Det som derimot ikke fungerer så bra, er at jeg ofte ender opp med en liten pakke til meg selv også. Velger nemlig gaver til vennene mine, som jeg liker godt selv.

I går ble det med meg fem vakre frøkner fra byen. Jeg elsker å gå innom Sølvberget Blomster, for de svikter aldri. Ikke bare har de et stort utvalg i lekre blomster, julepynten tar helt pusten fra meg. Jeg klarte ikke å velge hvem som var finest, og endte altså opp med alle variantene. Veldig typisk meg. Får kalle det julegaven “Til: Nina, Fra: Nina”. Gleder meg til å plukke ut hedersplasser på treet til dem. Hmmm, blir nok ikke så lett, for jeg har mye “stasj” i år. Kanskje ikke så rart, når jeg er nødt til å kjøpe med meg hjem julepynt fra hvert bidige sted jeg besøker. Treet kommer til å bugne som vanlig…






Nå må jeg løpe igjen. Må være på plass på jobben presis klokken syv, for å vende nesa hjemover igjen klokken tre. I ettermiddag er det nemlig teatertid.

Håper dere alle for en finfin tirsdag!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg