Made by Love ❤

God ettermiddag, fininger ❤

I dag har jeg vært ute og lufta den nye ponchoen min som jeg fikk av mamma til jul. Jeg vil tro det var flere enn meg som fikk strikkeplagg i gave i år, og når sant skal sies så er vel dette noe av det jeveste man kan få.

Denne ponchoen har jeg ønsket meg i en evighet. Helt siden jeg så den på “Strikkesida til Annelise” i oktober. Ponchoen er stor og god, med ermer og søt hette. Jeg går stort sett i leggings, og denne ble akkurat passe lang til at jeg kan fortsette med det.

Jeg kan ikke få rost den snille mammaen min nok. Når en selv ikke får til å strikke, er det en drøm å kunne be henne om den ene tjenesten etter den andre. Skapene bugner av de herligste kreasjoner, og det varmer.

Ikke bare fikk jeg et go´plagg i gave i år, men heldige meg fikk også et nydelig skjerf av venninnen min Vibecke. Jeg setter altså så utrolig stor pris på det, for jeg vet at slike ting ikke gjøres seg av seg sjøl. Made by love ❤





Nå har Bjørn Erik reist avgårde med både mamma og Mille. Det føles som om mamma kom inn dørene her i går, tiden har gått så alt for fort. Nå er hun altså på vei tilbake til Oslo igjen, snufs.

Mille skal i stallen, for i kveld skal det avsløres hvem som har vært “secret santa”. Hun har ingen anelse om hvem som har vært så snill mot henne denne jula, så det skal bli moro å vite hemmeligheten.

Ønsker dere alle en fortsatt koselig dag, smask Nina

 

#strikking #poncho #bestegaven

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg