Se hva våren har trylla fram…

God tirsdag, kjære dere.

Jeg har ikke store hageflekken, men jeg er nå heldig som i det hele tatt har en, og den nytes til det fulle. Grønne fingre har jeg aldri hatt, men har funnet ut at ettårige blomster passer meg perfekt. I tillegg satser jeg på en del tulipaner. De er favorittblomstene mine. Det er alltid spennende å se hva som dukker opp om våren, for jeg har glemt hva jeg planta på høsten.

Den aller beste årstiden her i Stavanger, er nok våren. Den kommer tidlig, og er som regel god og varm og gir oss en forsmak av hva om venter oss. Alt spirer og gror, og jeg har allerede vært ute og stelt i stand foran. De deilige flamingoene mine er henta frem fra boden og det er også discolysene. De pryder nå det eneste treet vi har i hagen, nemlig epletreet som Mille fikk i dåpsgave av venninnene mine. Vi høstet ingenting av det i fjor, men jeg er fornøyd bare jeg får lov å ha lys i det jeg. Utrolig koselig, når mørket faller på.  

Det er helt sikkert ikke dumt å ta seg en tur til psykolog en gang i blant, men litt lettere hagearbeid er den ultimate terapien for meg. Jeg har bestemt meg for å komme meg ut og stelle litt hver bidige gang sola melder sin ankomst. Life is good!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg