Si det med blomster ❤

Endelig helg dere!

Jeg har fått mann i hus igjen, dog pjusk, men nå skal kvelden nytes i ro og mak i sofakroken (med EM åpningen i fotball så klart). Egentlig pleier jeg å bli litt rastløs når Mille er hos Hege, føler jeg er nødt til å finne på noe, men i dag skal jeg være flink til å “ikke gjøre noe”.

Jeg har nevnt det før, men det kan ikke sies ofte nok. Jeg er så utrolig glad i venninnene mine. Jeg er helt avhengig, og trenger jevnlig påfyll. Nå som sommeren er i anmarsj, og de fleste drar på ferie, prøver vi så ofte vi kan å treffes. Vel, i hvert fall en gang i uka, og det klarte altså noen av oss i dag. Vi møttes over god mat som vanlig, så nå kan dere tro na´mor er fornøyd. 

Ei har akkurat hatt bursdag, og det synes jeg fortjente en liten oppmerksomhet. Men i stedet for å ordne til en bukett kun til henne, gjorde jeg om på planen min og fikk laget en snodig fin liten sak til alle mann. For disse fine folka mine fortjener å bli satt pris på. Det å si at man er glad i noen med blomster, er en finfin gest. 

Sprudlende Vibecke hadde også med seg en overraskelse. Hun hadde ordnet en sommergave til min fine Mille-mor. En nydelig jordbærplante. Mille, som faktisk aldri før har sett en slik plante, stusset veldig på denne snodige gaven. Når hun derimot forstod poenget, at hun nå fremover skal få stelle sin egne lille jordbærbusk og høste godene av den etterhvert, ble hun utrolig glad og takknemlig. Det skal altså så lite til å glede noen…

Da tar vi helg, dere. Lov meg å nyt den max!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg