Barnas drømmedag ❤

God kveld igjen, dere!

Nå tror jeg hele Stavanger er i byen på gratiskonserten med Postgirobygget, men ikke den dama her. Mille-mor har fått lov å tilbringe alenetid i stallen for første gang med Sol, og jeg tror faktisk hun har hatt privattime med treneren også. Jeg har ringt henne tre ganger i løpet av dagen, men hun vil altså ikke hjem, og jeg hører på hele henne at livet smiler.

Livet smilte også her for leden, når hele hurven venninner og familie børna rundt omkring i Kongeparken. Folk kan si hva de vil, men jeg synes ennå parken gir så det monner. De byr stadig på nye nytt, som gleder både store og små. Skulle bare ønske de ville utvide åpningstiden, for vi får aldri tid til alt, selv om vi omtrent ikke står i kø. For vi var som vanlig raske med å skaffe oss køfrisonekort med ledsagerbeviset til Mille, og det gjorde dagen enda mer perfekt. Brodern med familie, og venninnene mine med sine små, gjorde dette til nok en drømmedag.

* Bildedryss *


Kortet er gull verdt for barna våre med spesielle behov…

Nå er det tacotime, og krim med mamma. Fortsatt god sommer dere!

Smaks Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg