Har fortsatt hele roen…

God kveld, dere!

Da skal jeg snart ta kvelden etter en lang ettermiddag på farta. Tirsdager er vi alltid tidlig i stallen for allerede kl. 16 må hesten stå ferdig stellet og salet opp så Mille og resten av de hun rir med kan hjelpe til å bygge en bane full av hindre. Det er “hoppedag”, og da har jeg selvsagt litt sommerfugler i magen. Det er litt skummelt å se de sveve rundt der ute, men det er jo egentlig helt lattelig for vi snakker kun 40 cm, thihiii. Jaja, hopping har nok aldri vært min sterkeste side. Var også en reddhare når jeg selv som liten måtte til pers.

Det telles sakte men sikkert ned til julaften nå, og jeg er langt i fra ferdig med alle forberedelsene. Pakkene som må sendes er unnagjort, men utover det tar jeg det hele med knusende ro. Jeg nyter nemlig denne førjulstiden og vil ikke ha den ødelagt av stress. Vi har jo klart å ordne til det som trengs utallige ganger før, og er ganske sikker på at vi kommer i mål denne gangen også. 

Åkke som, det blir jul til slutt, dere…

 

Dennis kom som tidligere nevnt på besøk for et par dager siden, og da hadde han med seg nysignerte bøker som i denne stund er på vei til noen supre ungjenter. Kristin signerer for fullt disse dagene her, og skulle noen av dere lesere også ønske en personlig hilsen i #BRANOK boken eller kanskje til noen andre dere er glad i, så send gjerne en mail til  [email protected].

Nei, nå må jeg få lagt bort Mac´en så jeg får en liten time med hunken min før han går og køyer. Vi får heller skrives mer i morgen dere, love you all ❤

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#mammablogg #hverdag #jul

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg