Da har fem dyr i huset blitt til seks for noen dager….

Jøss, da ble det seint igjen, dere!

I dag har Bichon Frise gutten, Rambo, flyttet inn til oss for noen dager. En bedagelig liten skøyer, voksen, men full av liv og røre. Han enser ikke vår lille Pippi i det hele tatt, og da blir hun selvsagt litt fornærma, men det tar hun igjen på turene våre, siden han må gå i bånd og ikke ikke hun.

Mens eierne tar seg en velfortjent ferie i Spania, sjekker altså mr. Ræmbo (navnet blir jo nesten enda kulere med æ i seg) inn på 5-stjerners hundehotell hos oss. Ja her blir det mye oppmerksomhet fra morran til kveld, for Mille og jeg nesten sloss om å få varte han opp.

Vi har lagt to lange turer bak oss i dag samt et par runder rundt husene her, og vi satset på at nykommeren også likte seg i stallen, så vi tok han med der også. Der ble han godt plassert på fanget mitt, mens vi heiet på Mille-mor og Sol rundt banen.

Det gjør noe godt med en å ha et par tre- og firbeinte å gå tur med hver dag nå, kjenner jeg. Alt annet blir lagt til side, å komme seg ut prioriteres høyt. Ser Mille også storkoser seg. Pippi er alt for mammadalt til å dele seg med noen, men den nye “hotellgjesten” tar seg gjerne en pust i bakken med Mille ved sin side  ❤

 

Nei, nå skal jeg lage meg en kopp te og se en episode til av en ny Netflix serie jeg begynte på i går. OMG, dere, “Altered Carbon”, er altså så rå selv etter kun å ha sett en episode. Den har fått hele 8,6 i karakter på IMDb, og da sier det seg selv, denne action/Sci-Fiction serien bør man få med seg. Jeg tør derimot ikke å se den uten å ha tatt i bruk lamellene, for det er en del nakenhet og råskap her som jeg tenker naboungene gjerne ikke trenger å få med seg.

Fortsatt god kveld og etterhvert god natt, dere!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#mammablogg #hverdag #barn #utpåtur #hjemmekennel

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg