Mille + mamma = Marcus & Martinus!

Yes, nå er det oss tuppene på tur igjen!

I skrivende stund sitter Mille og jeg og tripper, vi er nemlig på vei til Oslo. Der venter det oss et døgn med “girlpower”, hotellopphold og spektakulær Marcus og Martinus konsert. Vel, jeg håper nå i alle fall det, at favorittene til minsten leverer som de pleier, og at vi jentene kommer til å kose oss fra morran til kveld…også som vi pleier.

Jeg aner ikke hvor mange ganger Mille-mor har opplevd duoen, men jeg tror faktisk hun har vært så heldig å se de “live” hvert eneste år siden de vant MGP Junior. Skuffelsen var derfor stor når de i år ikke valgte å vende tilbake til Stavanger, men pappaen var snar til å tenke i nye baner. Så på juleaften fikk minsten billetter til Oslokonserten, og heldige meg fikk igjen være med.

Nå må vi forsøke å finne på noe kjekt før det braker løs i kveld. Rusle litt rundt i hjembyen min, gå ut å spise og kanskje se om det går noe tidlig film på kinoen. Det er nå i alle fall ei noe elektrisk frøken jeg har på siden av meg her nå. Med rosa Marcus og Martinus jakke på, og like rosa hår, er hun sååå megaklar 

 

Ønsker dere alle en finfin torsdag!

Skrives igjen fra Oslo, klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#mammablogg #hverdag #barn #marcusogmartinus

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg