Endelig, nå er eventyret i gang!

Halleluja, nå er dagen her!

Tenk det dere, nå stikker vi. Kun Bjørn Erik og jeg, for aller første gang til statene aleine uten kidsa. Fjorten spennende dager står for tur, med en agenda spekkfull av sprelske planer allerede, og jeg gleder meg som en liten unge.

Første etappe er unnagjort, fra Sola i Stavanger til Gardemoen i Oslo. En noe uvant reisemåte, for hunken har overraska meg med å reise Business Class hele den lange veien. For en gang skyld øyner jeg sjansen på å komme uthvilt frem, og bare det i seg selv er en rein fest. 

Djiiisus, tenk dere meg på Business Class, da! Ei noe i overkant ivrig høne, som skal teste ut alt av severdigheter. Kjenner allerede nå at jeg har lyst til å prøvesmake alle boblene i kjøleskapet her, og ikke minst ta en smakebit av all den gode maten. Kan flaut innrømme at jeg har hatt tre frokoster allerede, men jodlevannet holder jeg meg langt unna, vel enn så lenge i alle fall. Veien til San Fransisco er lang, så jeg tenker jeg tar det litt med ro. Regner med at jeg skal få lekt meg nok, når vi kommer på flyet. Snakk om å være barnslig da! 

 

Håper dere får en finfin dag dere, og at dere blir med meg videre på ferden.

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#ferie #reise 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg