Ohlala for en smurfekjole!

Ingrid, har klart det igjen!

Jeg er hoppende glad over å være eier av nok en fargeglad kreasjon laget av den samme fargeglade dama. Dere som har fulgt meg en stund nå, vet at jeg tidligere også har vært på karneval ikledd som Smurfine, og da kunne jeg selvsagt ikke dy meg med å kapre kjolen med samme tema.

Noen synes kanskje dette er litt barnslig, for en femåring hadde helt sikkert elsket å få helt lik, men jeg har alltid likt det noe utenom det vanlige, og håper jeg fortsetter med å “leke” i samme dur livet ut. 

I love smurfs 

Er den ikke fin? Det kjekke er at den er sydd etter mine mål. Jeg liker å ha litt ermer og også litt lengde på disse kjolene mine. Den er det jeg kaller “pæreforma”, altså utsvingt rett under puppene, for da strammer den ikke over magen.

Har dagen vært god mot dere?

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg