Harry sa du? Ohhh yes!

 

God morgen!

Nå er vi snart på vei til Østerlide, barnehabilitering med Mille. Vi skal få hjelp av en sosionom med en søknad til NAV som vi tidligere har fått avslag på, samt bli kjent med ny lege. Deretter skal jeg møte fineste bestis Tonje på Café Sting hvor vi får fint besøk av Jorun fra Flekkefjord.

Men den deilige starten på helgen slutter ikke der. Kl. 18 presis blir det å treffe Randaberg-gjengen i byen. Vi skal på Luxus Leverpostei konsert litt senere på kvelden, noe av det morsomste jeg vet. De er så til de grader “harry”, så jeg vet jeg kommer til å ha vondt lenge i lattermusklene, gleder meg!

Men mens vi snakker om “harry”, sjekk her hva vi har fått oss! Er ikke dette snålt?!


Tungt reinsdyrhode i gips på veggen, har dere sett noe så kult?! Vi har det så minimalistisk her hjemme, sjekk http://ninasprelllevende.blogg.no/1379052040_stua_vr.html, kun litt rødt som bryter i alt det hvite. Det er ikke alltid så enkelt å få noe til å passe inn, men dette måtte jeg ha.


Tviler på at jegeren i familen, altså svigerfar, synes dette er særlig fint. Han hadde nok foretrukket noe “ekte”, med dette holder lenge for meg.

Nei, da får en sette hjulene i gang! Kjenner at dette blir en god dag. Helg er det også, herlig!

Smaks, Nina

 

#interiør

8 kommentarer
    1. Herlig 🙂 Harry er jo heilt vanleg og naturleg. Vi er alle harry innimellom på kvar vår måte. Det er berre herlig og slik det skal vere det 🙂 Dyret var fantastisk. Tenkt lit tpå det sjølv, men for sjå kva som finns.. Ha ein nydelig fredag, det fortjenar du!!

    2. Kjøpt på Kremmerhuset eller? Så lenge den passer inn i resten av hjemmet ditt / deres så er det vel greit? Mange vil nok synes det er harry, men smaken er som baken – DELT.
      Likte den jeg da 🙂
      Ha en flott helg forresten!

    3. Hei! Hvor er hodet kjøpt?? 🙂 🙂 har sett etter et slik et i flere år nå, men finner det ingen steder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg