Vinneren trekkes i dag!

God mandags morning!

Ungene er avgårde for lengst og mannen er også på vei ut døra. Han skal på kurs hele uka, og det passer bra for jeg har også en del på agendaen. Samtidig må jeg ta meg i sammen og komme meg tilbake til de gode mat- og treningsrutinene mine. Regner med at jeg får tilbakemelding på MR bildene av nakken min som ble tatt for en uke siden, men i mellomtiden er det bare å bite tenna sammen og piske seg rundt øya vår. Jeg har så mye kjekt å se frem til, og det er kun hun som ser tilbake på meg i speilet som kan bestemme hvilken vei dette skal gå.

Uansett dere, i dag er siste frist i konkurransen om et valgfritt barneplagg fra Me&i. Gå inn på innlegget mitt her, og legg igjen en kommentar om hvilket plagg du synes er fint. Jeg trekker vinneren i kveld og deler gleden med dere i morgen. Selv sitter jeg nå og venter på å motta klærne jeg selv har bestilt. Har i første omgang fokusert på barneklærne her, men kan love dere at de har noen skikkelige innertierplagg for oss damer også. 


Det øspøser ute og det er kaldt, men tror pinamegsø skal ta på meg treningstøyet og bare hoppe i det. Det finnes ikke noe bedre start på uka enn å fullføre det som er tungt. Kan jo lokke meg selv til å ta et langt varmt skumbad etterpå, for deretter å lage meg en deilig omelett. OK! I`LL DO IT!

Klem Nina

 

#meandi #barneklær 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg