Kjører på et par dager til!

Endelig fredag og ferie!

Nå er jeg faktisk ferdigpakka og veeeeeeeldig klar for å dra på høstferie. Må bare få han far hjem fra kontoret og Mille hjem fra skolen, så fyker vi avgårde. Vi skal på litt av en eventyrtur, ja det kaller jeg det, for vi har aldri vært der før. Gleder oss til litt bilkjøring og ikke minst det å ta båt. For båt er på topp ti lista til Mille, og jeg må innrømme at jeg synes det er veldig kjekt selv.

Men sjekk ut den kjekke stumpen her da dere, er han ikke fin?! Eller var ikke counting sheep boxershortsen fra Me&i i alle fall søt? Bjørn Erik var ikke særlig begeistra av å bli avbildet i undikken, men så lenge jeg ikke trengte et helbilde så var det greit. Hadde selvfølgelig satt mer pris på bilde av hele den fine mannen min, men jeg kan jo forstå at det kan bli litt kleint.

Nå er jeg litt kort innom her, men må få lov å minne dere på konkurransen om å vinne settet med topp og skjørt til en verdi av 900,-. Det eneste du trenger å gjøre er å like blogginnlegget som du finner her og legge igjen en kommentar om ønsket størrelse. Jeg trenger også en mail-adresse, så jeg kan få kontaktet deg. Lover å trekke vinneren i løpet av søndagen.


Jøss, der var han far hjemme, så da må jeg løpe avgårde og få handlet inn til Pelle som skal passe på hus, hund, katt, fisker og undulat. Regner med at det går som en drøm, men må innrømme at huskelisten jeg har skrevet til han som omhandler de kjære dyra våre, er laaaaaaang.

God helg dere!

Klemmer sendes i fleng!

#meandi #konkurranse #dameklær

3 kommentarer
    1. God høstferie til dere!
      Her er det jobbings men håper at folk er kanskje litt mindre syke denne uka:D (jobber på sykehuset)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg