Komfort, kvalitet og fargeglede!

God morgen fininger ♥

De fleste av dere vet at jeg strever med å finne klær som jentungen min kan stråle i. For hun har Sotos syndrom, et overvekstsyndrom, noe som gjør at hun bruker klær i størrelse 16 år eller S dame, selv om hun bare er 9. Det er søren meg ikke enkelt. For når du kommer opp i ungdomsstørrelser, nesten voksen, er omtrent alt av barnslige preg vekke.

Derfor var det rein “happiness” å plutselig kommer over Me&i klærne. Det var kjærlighet ved første blikk, og jeg er så glad for at vi kan henge med i enda et år til. Ja, for dette er kanskje siste året Mille kan bruke barneklærne. Depper litt , men bare bittelitt. For Mille har så vidt begynt å bruke liten damestørrelse også, og der er Me&i også gode. Det er noen flotte plagg på vei til meg i posten nå, og jeg gleder meg til å dele de med dere!

Me&i kolleksjonen er utrolig spennende i år. I første omgang tok jeg for meg disse lekkerbiskene her, men i dag har jeg lyst til å vise dere enda flere barnemodeller som flinke selger Line viste meg og en gjeng flotte damer her forleden. Synes det er utrolig mye fint til guttene også denne gangen, eller hva synes dere?























Åhhh, så mye lekkert!

Om noen uker skal jeg selv ha selskap, og da lover jeg å ta for meg alle dameklærne. Regner med at noen snille venninner stiller opp som modeller, hvis ikke må jeg kanskje i ilden selv…neida!


Husk at du selv også kan invitere til treff, se her. For hva er vel hyggeligere eller mer avslappende enn å få servert de herligste kreasjoner på rekke og rad av en dyktig selger? Kan virkelig anbefales! 

Ønsker dere alle en fin torsdag!

Klem Nina

#meandi #mammablogger #mote #mamma #hverdag

1 kommentar
    1. Hei damer
      Vis du kunne tenke deg er treff så har jeg enda litt ledig.
      Du treffer meg på [email protected]
      Vi har det kjempe hyggelig på treff, du trenger ikke gjøre mer enn å invitere folk hjem til deg selv, ingen innsamling av penger eller utlevering av varer , vi har faktura og varene blir sendt til posten:)
      Ta kontakt da vel:)
      Line

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg