A little bit of Paris løøøve ❤

Endelig vinterferie!

Vel, denne dama her må jobbe litt, men resten av gjengen har gått inn i “slappavmodus”. Utrolig koselig, med lange kvelder i sammen og ingen stress om morningen.

Vi skal ikke på fjellet denne gangen, for gutta skal snart  på vift til England og selv skal jeg med Oslo-gjengen min til Trysil. Vi kan rett og slett ikke være med på alt, men må jo finne på noe så dagene allikevel blir gode og minnerike. 

Mille var litt redd for at alle skulle reise vekk, og ringte litt rundt for å få litt selskap. Louisa i klassen var hjemme i dag, og kom gjerne på besøk. Så på vei hjem fra manuellterapeuten min dro jeg innom Toys R Us og handlet inn det jeg alltid likte best som barn, nemlig puslespill. Jeg har alltid elsket roen rundt det å pusle. Gleden av å sitte i timesvis å leite etter den riktige brikken. Glemmer aldri når jeg holdt på med 10.000 brikker og satt i dagevis og sorterte farger i alle kjøkkenskålene til mamma. Mener å huske det var 2000 brikker med blå himmel og nesten det samme med røde og gule tulipaner. Resten var vakre vindmøller, og vann på vann. Godt jeg vokste opp som enebarn, for slikt stort prosjekter krevede et helt rom.

Planen i sommer er at vi skal på interrail og et av ønskene til Mille er å dra innom Paris å besøke Astrix-parken. Da var det ikke vanskelig å velge å kjøpe med seg et 3D puslespill av Eiffeltårnet. Akkurat bittelitt vanskelig så hu mor også fikk lov å være med mot slutten. De brukte hele to timer på herligheten, og vi takker tålmodig pappa som til slutt fant den aller siste brikken som lå godt gjemt nedi teppet.

Ble det ikke fint?








Nå har det kommet et par jenter til på besøk og vi skal spille Bean Boozled. Husker dere hvor gøy vi hadde det med det tidligere i år?

Vi skrives snart igjen, klem Nina

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg