20 år <3

Hurra for Bjørn Erik og meg, tenk i dag har vi vært gift i 20 år!

Jeg har bryllupet friskt i minne, som en av de mest spektakulære dagene i hele mitt liv. Nervene var i høygir, for jeg har aldri vært noe fan av “skikk og bruk”, og ikke visste jeg hvordan gjestene vill motta alle twistene mine. Ingenting gikk etter boka, men jeg angrer ikke et sekund, bare se her hvor kjekt vi hadde det.

Så hvordan har disse årene fortont seg med min aller beste venn? Vel, vi holder nå fortsatt koken, og jeg er ikke i tvil om vi kommer til å stå ved hverandres side livet ut. Det er og blir oss, det er det ingen tvil om. 

Det er nok mange grunner til at vi fortsatt holder stø kurs. Respekten for hverandre, tryggheten og ikke minst det at vi fortsatt “leker”. Vi er så barnslige til tider, at ungene skjemmes, men det er godt å ta seg en pause av og til i alt alvoret. For vi har nok av utfordringer å ta tak i, men det ha vi jo alle. Det er jo det som er selve livet, å stå på i sammen, i både i motvind og medvind…

Hmmm, og hvordan skal denne dagen feires mon tro? Ikke vet jeg. Jeg har booka møter i hele dag, hadde helt glemt at det kanskje var lurt å være tilgjengelig. Har til og med rota det så til at jeg ikke får med meg Mille sin skoleavslutning i kveld, og det er jo ikke bra. Klokken syv er jeg ledig (hint, hint), så kanskje jeg blir tilgitt da, time will show…

Håper dagen blir god dere, kjærleik fra meg Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg