Mamma ❤

Kjære, dere ♥

I dag skulle jeg så gjerne ha vært i Oslo og hjemme hos mammaen min, for i dag har hun bursdag. Jeg skulle ha sunget Wenche Myhre sin sang for full hals:

Når man blir 66, først da tar livet til 🇳🇴
Når man blir 66, da gjør man som man vil
Når man blir 66, først da blir livet kult
Når man blir 66, kan man trå til for fullt

Mamma, er nok det snilleste menneske på jord. Hun setter alle andre først, og glemmer seg selv til tider. Det er godt å vite at hun får venner på besøk i dag, at noen er der for henne og feirer henne slik seg hør og bør. For det fortjener hun, gode, snille mammaen min ♥ ♥ ♥

Jeg regner med at mamma sitter spent og venter på telefoner og meldinger fra oss alle. Jeg må bare få hjem Mille fra overnatting, så skal vi nok få sunget for henne. Det skal Facetimes og tralles over en lav sko, for noe må vi jo gjøre for henne. Avstanden kjenne alt for stor i dag, men takket være god teknologi, er vi ikke så langt unna allikevel. 

Håper dere alle får en nydelig onsdag!

Klem Nina

 

#minmamma #mamma #bursdag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg