Reparere og forebygge…

Reklame | Avea Klinikken

Hei igjen.

Jeg med min problemhud, må nok slå meg til ro med at jeg alltid må foreta meg små grep for å bevare så frisk hud som mulig. I disse dager hvor kroppen jobber på høygir, er full av smerter og hvorpå tankene svirrer rundt mange alvorlige temaer, blusser selvfølgelig makkverket i ansiktet mitt opp igjen. Jeg slipper tydeligvis ikke unna Rosaceaen. Den er og blir en kronisk betennelse som dessverre melder sin ankomst fra tid til annen, og jeg må ærlig talt få erkjenne at dette er en tilstand jeg hater som pesten.

Noen ganger klarer jeg å lindre det og få bukt på det ganske så raskt, men andre ganger utvikler det seg til det verre. Det finnes ingen behandlingsmåte, en fasit som fungerer hundre prosent, men noe kan jeg gudskjelov foreta meg. Her om dagen var jeg derfor igjen en rask tur innom de kjente og kjære veggene på Avea Klinikken. Denne gangen ønsket jeg å få bukt på de sprengte røde blodkarene. Det er nok et relativt vanlig fenomen blant mange, og hos meg popper det opp jevnlig. Ikke så ille som før, les gjerne her, antagelig fordi jeg behandler dette hvert år, men jeg husker tilbake på en hverdag jeg følte meg ganske så ille til mote. 

Pulslys, er noe jeg så absolutt kan anbefale, noe jeg selv sverger til. Ikke bare behandles de sprengte røde blodkarene og rosaceaen, den er også med på å dempe solskader og pigmentflekker. Dette er et trygt alternativ, som forårsaker lite ubehag i etterkant. Selv blir jeg litt rød, men med kjølende krem, avtar det ganske så raskt. Huden får en revitalisering og oppleves foryngende ganske så raskt.

Jeg er nok den som alltid kommer til å fortsette med å reparere og forebygge, for jeg trenger til tider nemlig å ta best mulig vare på meg selv også…

Rett etter behandlingen blir jeg litt rød, men det avtar som regel ganske så raskt.

Det har alltid vært viktig for meg å vite at mine problemer blir ivaretatt på best mulig måte. “Trygghet” har alltid stått i fokus, og jeg mener alle bør sjekke grundig på forhånd hva man får og ikke minst vite mest mulig rundt de man går til. Det er mange fristelser ute på markedet, men ha alltid i bakhodet at skulle et tilbud være “to good to be true”, så styr unna. Det kan nemlig koste deg dyrt seinere.

Jeg sverger til jentene på Avea Klinikken, for her vises ID-kortene uoppfordra, her er det høy kompetanse. De har lang og bred erfaring innen medisinske behandlinger og gir alle individuelle anbefalinger. Ta gjerne kontakt på tlf. 51800100 hvis du lurer på noe.

Nå venter jeg på at snuppeline skal komme hjem fra skolen, og i sammen skal vi dra i stallen. I dag har hun treningstime allerede klokken fire. Tidlig avgårde betyr også tidlig hjem, så vi får litt tid i sammen etterpå også, så denne dagen her pleier som regel å bli en av de beste.

Håper dere alle har en god dag!

* Nina *

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar
    1. Jeg synes det ser ut som du har veldig fin hud! 🙂 selv sliter jeg med akne og myyye hudormer. Det er så kjedelig når man er voksen..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg