Skattejakten har endelig ankommet Stavanger ❤

Rareste påskeaftenen ever!

Ja, tenk det dere, i dag er det påskeaften, og antagelig det merkeligste feiringen noensinne. Vanligvis pleier vi å benke oss godt til rette i Trollskogen (se gjerne her) med gode venner, men denne gangen gjorde vi det litt annerledes. 

Jeg visste nemlig at Bjørn Erik skulle dra offsore denne morningen, så når Helle i stallen inviterte oss til å møte påskeharen sammen med våre firbeinte venner, var jeg ikke sein med å takke ja. Det jeg derimot ikke visste da, var at Kristin og Skattejaktenlive hadde planlagt ankomst til byen vår. Det ble jo litt krasj og tull, men har man først sagt ja til en avtale, må man holde seg til den.

Påskekosen i stallen begynte klokken tolv, og seilasen inn til byen skulle altså være på nøyaktig samme tid. Dennis satt på med oss på vei til byen, og når vi så båten når vi passerte brua vår, klarte vi rett og slett ikke å la være og ta turen nedom kaia vi også. Med påskeegg og varme klemmer, tok vi oss derfor tid til å ønske go´jenta vår hjertelig velkommen. I god tradisjons tro, var vi som vanlig ikledd våre gulkledde påskekyllingdrakter, og jeg hørte frøkna vår ombord lo godt når hun gjenkjente oss ❤
 

 

Påskefeiring i stallen var utrolig koselig, og jeg har selvfølgelig knipsa litt bilder fra den opplevelsen også. Nå er derimot Mille og jeg skikkelig slappedaske etter å ha vært på farta i hele dag, og vi lengter sårt etter å finne sofakroken og innta en sein etterlengta middag. 

Vi får heller skrives mer i morgen, fininger ❤

Fortsatt god påskeaften, klem Nina

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg