Min dag…

God lørdagskveld, dere!

Bare tre dager igjen! Tenk, jeg har ennå ikke begynt å pakke, helt sikkert fordi det kommer til å bli så omfattende, så det utsettes og utsettes til det siste. Jeg har det med å måtte ha hele huset på stell også før vi drar, helst før jeg begynner å pakke, så nå suller og duller jeg med alt mulig, bare for å slippe å begynne på koffertene. Nå har mamma derimot satt foten ned og sagt at jeg skal holde meg langt vekk fra husvasken. Den insisterer hun å ta for meg når vi har dratt, så jeg må nok bare bite i det sure eple og begynne et sted. Kan jo bare ta det letteste først…16 truser, check!

Før klokka var 11, hadde jeg rukket å være en rask tur i stallen, sett en håndballkamp til datteren til en venninne av meg, kjøpt inn 2 kg smågodt til de siste påskeeggene og sist men ikke minst ordnet 10 kg med gulrøtter til hesten Sol. Deretter tok Bjørn Erik over stafettpinnen og hinket seg inn i bilen og tok strake vegen tilbake til stallen for å se Mille delta på sprangstevne. Så ordnet han bilen, fylte tanken full og kjørte den gjennom vaskemaskinen, så mamma ikke trenger å skamme seg i de kommende dagene som vikarmamma.

Jeg veit det fortsatt er en haug av dager igjen til påske, men for å slippe å pakke, begynte jeg å gjøre det koselig for de som skal feire den her hjemme. Gult er og blir kult, fresht til tusen, og selv om jeg på langt nær er ferdig, synes jeg det begynner å ligne noe, sant?

 

Skrytehylla 

Mille og Pelle sine egg er også blitt fylt opp nå, med de er teipet igjen, just in case…

Jøss, kvelden er ennå ung jo, og tenk det dere, Mille har overnattingsbesøk av ei klassevenninne 

Ha en fortsatt finfin kveld, dere! Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

#hverdag #påske #barn

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg