Hjelpedumeg, det var ikke lite heller som ble med hjem!

God lørdag, dere!

I går stupte hele gjengen til sengs før elleve, så i dag var vi tidlig på´n. Mille hadde et stort ønske om å få sitte bak på Harleyén til pappaen sin på vei til stallen, og det fikk hun selvsagt. Brølende ut av gata kjørte de avgårde, så da var jeg plutselig aleine igjen. Jeg skulle som sagt ta tak i kaoset på badet i går, men det utsatte jeg liksågodt til i dag, så nå vet dere hvor dere har meg de neste timene.

Det er kanskje litt fjortis å lage et helt innlegg om hva man shoppet på ferien, men denne gangen tok jeg uansett bilder underveis og sendte hjem til Mille-mor. Hun hadde nemlig laget en ønskeliste før vi dro, en nokså fornuftig en også for en gangs skyld, og da er det jo faktisk gøy for en gangs skyld å handle litt. Tro det eller ei, jeg går normalt sett fort lei av å gå i butikker, men når jeg veit hva jeg skal ha, og slipper å stresse rundt uten mål og mening, er det straks mer moro. 

Det ble altså en del ting til minstemannen, litt til han mellomste, mens han eldste høstet Taxfree varer. Ellers så kjøpte Bjørn Erik og jeg oss en del klær, særlig når koffertene forsvant på veien hjem og vi havnet i Canada et døgn, og det ble selvsagt med hjem en del annet stasj også ser jeg.

Øverst på ønskelista til Mille stod det “bikini”, og disse to kostet ikke mer enn en hundrelappen, kupp ikke sant?

Under stol jubel, ble disse plaggene pakket ut. Vi har akkurat sett alle sesongene av “Stranger Things” med Mille, så dette var stas.

Mille hadde aldri hørt om Calvin Klein før, men det har hun nå.

“Underamour” trengningstøy.

Mille har øredobber en stund nå.

Så klart måtte vi finne litt rideutstyr.

Mille er den eneste som spiser mais her i huset, og synes disse holdere var nokså kule.

Mille trengte en treningsbag, men vi klarte ikke å bestemme oss for størrelsen, så da kjøpte vi en av hver.

Det ble selvsagt tenkt på dyra også, og disse halsbåndene falt jeg pladask for.

Bæsjeposeholder med lommelykt, helt genialt om kvelden når jeg leiter etter “blyantene” til Pippi.

Så klart jeg shoppet julepynt! 
Etter å ha vært timesvis i hangarskipet USS Midway, les gjerne her, ble det helt naturlig å ta med seg det amerikanske flagget hjem.

Rosa nisse fra San Francisco.

I Canada kan alle stå på skøyter, så på hjemveien, les gjerne her, fant jeg disse.

Den styggeste engelen ever fant vi i Las Vegas, men det er jo litt artig at den er laget av brukte Coca Cola bokser. 

Pelle var klar i sin tale:” Kjøp heller noe ordentlig til meg, noe med kvalitet og noe jeg vil gå med, enn alt det tullet dere gjerne finner”

Satset på litt tull også…

Kristin og Dennis fikk gryte og tallerkner til jul i “Le Creuset”, farge Carribean, så jeg håper disse faller i smak.

Han far har kjøpt seg snekkerbukse igjen, og et lass av nye t-skjorter i disse variantene.

Så var det ting til “myself”

Dufteservietter til bruk i tørketrommelen, blir alltid med hjem fra statene.

Det er fortsatt litt å tjene på å kjøpe shampo.

Disse børstene er helt uunnværlige her i huset. Lett å få tak i på frisørsalongene her hjemme, men når de plutselig dukket opp “over there”, hamstret jeg. 

Har jakker en stund nå.

RuPaul! Min store drag helt!

I år trenger jeg ikke å stå i kø for å få malt pride flagget på kinnet når vi skal gå i tog, for da tar jeg heller i bruk disse “tatoveringene”.

Disse saftmuggene som rommer hele 3,8 liter, til 25,- pr. stk., er allerede flittig i bruk.

Jeg kunne selvsagt ikke la disse ligge igjen i Las Vegas.

Ja, det ble en del nye flamingoer.

San Francisco stuff. Fineste sokkene ever, men tør jeg å vaske de?

Ikke kjøpt og betalt, bare min 

Det ble litt ja…

Nyt lørdagen, dere!

Kyss og klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

#reise #amerika #ferie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg