Celebert besøk på´na Mille- mor 💕

God morgen, ønskes dere fra sydenbyen Stavanger ☀️

Aldri i min levetid her i byen, har vi noensinne hatt en så varm dag som i dag, og det er en lykke at det er litt overskyet på morrakvisten før sola tar over for fullt. Jeg burde jeg tatt i mot tilbudet jeg fikk av venninnen min med å være med på stranda og slå leir der, men Mille-mor har fått besøk, og jeg tror de har litt andre planer. Det er et såpass viktig besøk også, så jeg lar de helt klart få bestemme.

Katrine har nemlig tatt toget helt alene fra Varhaug, og hun skal være her hos oss et par dager. Husker dere forresten Katrine? Den fine jenta, jeg klarte å spore opp via av dere for hele fire år siden, les gjerne her. Hun har samme syndromet som Mille, og har derfor en hel del likhetstrekk. Vi har faktisk ikke møtt henne siden den dagen for fire år siden, les gjerne her, så vi var veldig spente på å se henne igjen.

Jentene fant tonen med en gang, og dro seg lvekk fra meg med en gang for å være litt på egenhånd. De gikk i butikken, og dro deretter rett i Kuvika, en strand like borti høgget her. Bjørn Erik og jeg var selvsagt litt spente på hvordan de hadde det, så vi rusla bortover for å sjekke dem et par timer seinere. Der satt de oppslukt i egen snakk, med chips og brus, ferdig bade og fornøyd til tusen. Så forutenom å bli jaga vekk fra en sinna svanafar, tok vi med oss badetøyet hjem igjen og lot jentene holde på med sitt. 

Det er utrolig koselig for Mille å ha overnattingsbesøk, så vi spurte med en gang om Katrine ville være her en dag til. Det ville hun, så i dag planlegger vi å ta med oss jentene på konsert i byen. Det er nemlig mye kjekkere å finne på noen, når man er flere 💕

Jaja, jeg skjønner tegninga her, skal pelle meg vekk.

By the way, Bjørn Erik flekser leggen her med vilje, thihiii…

Hvordan takler dere den varmen her? Jammen ikke mye vind heller, så her er det bare å søke til skyggen.

Kos dere!, klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar
    1. Deilig med skikkelig sommervarme – samme her i Trøndelag 🙂 Bare å nyte så lenge det varer, og det ser det virkelig ut til at du er flink til…ser helt herlig ut i Stavanger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg