Overraskelse til gutta i Bergen 🎁

Reklame | Forskerfabrikken

Hei, hei!

Nå har jeg endelig fått skjøvet unna den dårlige samvittigheten jeg har kjent på i en evighet nå. Jeg har nemlig en vakker (både på innsiden og utsiden) stebror i Bergen med tre herlige sønner, som jeg tidligere alltid har vært temmelig flink til å få sendt avgårde bursdagsgaver til, men i år har jeg surra noe veldig. Jeg trenger som sagt både dobbel og trippel påminnelse på absolutt alt for tiden, så dette har altså mer eller mindre gått i glemmeboka. Skikkelig dårlig gjort, for som dere alle vet, de små får med seg det meste, og i hvert fall at tante skrulle i Stavanger ikke har sendt noe pakke, som hun stort sett alltid gjør ellers.

Om en drøy uke skal derimot Bjørn Erik en liten tur bortover til Bergen, og i den anledningen har jeg laget diverse overraskelsespakker til hele gjengen. Det er som regel ikke så enkelt å gi gave i sammen til gutter på 5, 9 og 11 år, men jeg tror noe av dette kan være midt i blinken for dem alle. Jeg tipper nemlig at overraskelsene fra Forskerfabrikken kan glede og inspirere de fleste, til og med jeg har likt å ta del i disse oppfinnsomme og kreative duppedittene.

Leker som inspirerer ungene våre til å lære noe, er jo egentlig i seg selv en gaven synes jeg, og jeg tenker slimet jeg sender avgårde nå vekker interessen selv i blant gutta som har blitt nokså store. For dette slimsettet på fire forskjellige farger er ikke bare slim, de er laget med forskjellige effekter alle sammen. Det ene skifter farge ved varme, det andre spretter, et lyser i mørket og det siste er magnetisk, hvor kult er ikke det da, dere? Ellers så har jeg sendt med et mikroskop, en eldetektor og disse populære mattearmbåndene som vår snuppeline den dag i dag har stor glede av. Matte har egentlig aldri vært Mille sitt favorittfag, men det å mestre gangetabellen etter å ha brukt disse armbåndene daglig over tid, har hjulpet henne godt på vei, les gjerne her. Eldektoren har hun også hatt mye moro med, les gjerne her, særlig ved å ta den med på skolen og oppdage at elvene i sammen klarte å skape energi ved å holde hendene til hverandre. Jeg håper uansett at guttene liker de noe utradisjonelle gavene.

Er jeg heldig nå, så kommer også julegavene jeg har bestilt i tide til hunken min reiser bortover. Temaet på årets gaver var soleklare fra hele gjengen. “Fortnite” er tingen, og faktisk en innertier hos minsten vår også.

 – Nina –

 

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#forskerfabrikken #gave

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg