Jabadabadooo!

Nå hviler det en magisk sommerstemning over øya vår, og som jeg har skjønt også over store deler av vårt langstrakte land. Det er sydentendenser, og det nytes i fulle drag.

Dagene går med til lange seine frokoster på verandaen hvor Bjørn Erik har fått opp seilet så vi finner skygge, rusleturer ned til brygga, og det grilles alt mellom himmel og jord. Vi bor med andre ord på verandaen og avslutter dagen der også under hvert vårt pledd hvor vi spiller runde på runde med Backgammon, det varmes opp til ferien.

For et par uker siden spradet jeg rundt her i en gedigen ny onepiece, les gjerne her, som jeg elsket selv om den var tre nummer for stor, og i dag fikk jeg en ny, helt lik, i et par størrelser mindre. Fortsatt stor, god og saggete, men denne gangen med et nydelig turkis mønster.

Jeg følte meg som den fargeklatten der jeg dro for å besøke legen og etterpå videre for å handle, og tenkte at denne kommer til å passe perfekt til svale kvelder i Hellas, Paros. Så nå gikk den rett i kofferten, men en hel andre onepiecer også så klart.

Nå skal jeg opp en tur på loftet og lete etter baby leker, for vet dere hva, om få dager kommer sjarmøren vår Falk. Han har blitt litt over tre måneder gammel nå, og skravler og ler i ett sett via Skype, men endelig skal jeg få oppleve det selv. Åhhh som jeg gleder meg 💕

 

#onesie #onnepiece

2 kommentarer

Siste innlegg