Navnekortet ble en fin gave i seg selv

Jeg er så glad og takknemlig for flinke kreative venninner. Kjære Randi har overgått seg selv igjen, dere husker hun som tegnet Bjørn Erik, Pippi og meg på sin unike måte, les gjerne her, og jeg hadde hele roen når jeg spurte om hun kunne være så snill å lage kortet til Falk sin navnedag.

Det finnes faktisk et par ferdig kort å få tak i på bokhandleren som gratulerer med navnedagen, men de er så gørr kjedelige. Så kom jeg på Randi, hun er gull verdt, for hun lager de fineste kreasjoner. Så hvorfor ikke overlate dette til hun som kan det best?

Så da gikk turen innom Randi sitt eventyrlige hjem på veien bortover til Oslo, og som dere ser, dette kan hun. Kortet ble helt nydelig, så yndig, og laget som en liten drage. Temaet er selvsagt sauer, siden vi ga gyngesau i gave, og jeg er altså så fornøyd. Dette ble nesten som en gave i seg selv, et lite kunstverk.

Så da kan dere jo gjette hvem som allerede har fått spørsmål om hun kan lage Mille sitt konfirmasjonskort til neste år…

#navnedag #kort #barn

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg