Ja, vi elsker MGP!

Vel, overstått fest dere! For dere fulgte vel med på årets vakreste eventyr på lørdag?

Denne dagen er hellig for meg, for som dere vet hauser vennegjengen min og jeg opp Melodi Grand Prix så til de grader. Flagget heises til topps, og det kjøres på med glitter og stas så det bugner. I år ble det derimot ingen fest hjemme hos Simone og Brede, som de spektakulære de har hatt tidligere, les gjerne her, her og her (det må være lov å skryte av at vi faktisk var med i direktesendigen til NrK). Det vi derimot klarte, var å karre oss til de aller siste plassene på Fri Bar her i Stavanger, som kjørte “live” hele kvelden.

Guriland som vi gledet oss, særlig når vi i tillegg fikk vite at selveste Jostein Pedersen skulle være til stedet. For hvem savner vel ikke den kjære og kjente kommentator-stemmen hans? Jeg husker jeg var helt lamslått første året uten at han geleidet oss gjennom sendingen, men denne gangen fikk jeg altså oppleve han “in real life”.

Bildene taler vel sitt, dette var amazing!

Jane Hellen shampoen ble tatt frem som vanlig. Det skjer kun en gang i året…

My folks ❤

Høy glam-faktor…

My girl ❤

Yes! Der var bestis på plass også!

Jaja, så vant vi ikke denne gangen heller, men pytt pytt. Norge var nå i alle fall med denne gangen og gjorde det ganske så godt synes jeg. Om favoritten vant? Tja, nei, jeg hadde vel en knapp på svenskene, but who cares? En festdag uten sidestykke ble et faktum, og jeg gleder meg allerede til neste år. Lenge leve MGP!

Smask Nina

 

 

Instagram: nthorsen
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg